förkyld...

Efter en snabb dag i Lund igår, på sammanlagt 2 timmar och 45 min (hade kort föreläsning), blev det en mer händelserik eftermiddag och kväll i Kristianstad.

Blev först en spontan shoppingrunda på stan med Madde, som behövde lite moralisk stöd och sällskap efter hennes besök hos frissan med resultat i att hon blivit brunett för första gången i sitt liv. Så det var ju en kontrast och väldigt ovant, men grymt snyggt!
Blev iofs inte så mycket i shoppingväg, förutom väskjakt för min del, vilken slutade på Accent där jag hittade vad jag letade efter...


En väska som för en gångs skull inte är svart, har dragkedja, många fack, axelrem och som rymmer allt jag behöver ha med mig till skolan typ var dag. Nöjd? Japp!

Väl hemma igen var det till att byta om och sen cykla till friskis för att träna första aerobic passet för hösten. Skönt och kul! Dock har jag åkt på en förkylning nu som bröt ut lagom igårkväll så dagens träningspass jag siktat in mig på, fick ställas in. Lyckas av nån anledning alltid få en förkylning i början av varje termin känns det som.. jobbigt! Men, men, får bli lite vila nu. Fast helgens planer tänker jag dock inte ändra på såvida att jag inte blir febrig och allmänt kass. Har planerat att vara i Lund hela helgen och det vill jag inte ändra på. :( Snart en vecka sen jag träffade min älskling sist, så det ska mycket iväg för att de planerna ska ändras nu.

Idag har jag äntligen haft sovmorgon, första gången på lääänge. Dock har förkylningen gjort att jag känt mig trött typ hela dagen ändå, så sovmorgonen kändes inte så givande precis.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0