vill ha..

Som vanligt när man är i tentapluggstider så hittar man gärna annat att göra än att plugga. Och denna gången har jag snöat in mig på att jag vill ha en mini-pc (är helt klar i behov då jag pendlar så mycket som jag gör), och efter att ha diskuterat det med pappa i söndags så har jag bestämt att jag ska köpa en nu snart. Så självklart har jag suttit och surfat rundor på de olika försäljningsställenas internetsidor och jämfört priser m.m. Har ju dessutom självklart en favorit, Asus eee seashell, fast dock ligger den lite över den prisklass jag har tänkt mig.  Fast snygg är den!

Men lutar åt att det blir en annan asus eee pc. Gillar ju asus eftersom det är det jag har nu också.
Får allt bli en runda i Lund eller i Krstd på torsdag tror jag.

Ajja, får väl se vad det blir tillslut. Blir kanske ett helt annat märke i slutändan.

Nu ska jag sätta mig och räkna lite statistik igen. Har gjort två övningstentor idag, så får bli lite repetition av det som gått lite mindre bra.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0