13 januari

Ligger i älsklingens säng och läser bloggar och letar lägenhet samtidigt som jag kollar på handbollen. Ganska så skön kombi, framförallt när J sitter och skriver hemtenta och helst vill bli störd så lite som möjligt. 
Ska kanske ta och kolla på filmen som är en av hemuppgifterna till nästa VBL, kan vara bra att ha lite mer framförhållning än några dagar denna gången. :P

Igår fick jag förresten en liten försenad julklapp från J's föräldrar, eller liten och liten, fick en jättestor te-kopp. Så sött och snällt framförallt för att det var så oväntat. :) Att den dessutom var likadan som den koppen J hade fått i julklapp gjorde att man kände sig riktigt uppskattad. :)

Annars så händer det inte så mycket här, jobbar om dagarna och mest slappar på kvällarna. Har som mål att komma igång med träningen sen i februari, men fram tills dess blir det mest slappande på kvällarna. Hoppas på att få en lägenhet i Malmö snart så man får lite mer kvällar, nu tar det trots allt en halvtimme minst att ta sig från jobbet till John. Lite segt, den tiden hade man hellre kortat ner.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: j

o, men har du kvar lägenheten i krstd?? Ska ni flytta ihop i malmö??



Jopp, bröllopen börjar ta form, det mesta är färdighandlat, nu är det typ det "stora" kvar, kläder, mat och fotograf bla.

2011-01-14 @ 13:27:27
URL: http://jejkej.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Hej. Tusen tack för berömmen. Jag vill ha en jordnära och verklighetsbaserad blogg. Livet är ju inte bara guld och gröna skogar på små rosa fluffiga moln. Speciellt inte när man har barn. Blev jätteglad att du då sa att den var jordnära :)

Va roligt att du ska flytta till Malmö. Jag har "vuxit upp" där och flyttade därifrån till Lund i maj. Men LUnd är ju typ en förstad till malmö och jag är fortf där väldigt ofta :D

Stor kram

2011-01-15 @ 16:10:18
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Elvira

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 11:32:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0