ännu lite ilska och bilder

Alltså nu börjar jag bli riktigt arg på dansken som inte blir klar med sin del. I natt vid tre skickade han ett mail om att hans internet inte funkar och att han beräknar att han är klar med sin del idag runt tre på eftermiddagen.. Hur f*n tänker han egentligen. Att vi andra ska sitta och vänta hela dan på att han ska bli klar så att vi kan skriva analysen och slutsatserna sen ikväll?! Jo, men det är verkligen det vi vill använda vår lördagskväll till! Och så påstår han att han har skrivit en sida än så länge.. men varför skickar han inte det då?? Kan han inte bara erkänna att han inte fixar att skriva det så vi kan fixa det på något annat sätt.. Jag tror iallafall att vi andra vill i alla fall ha en bra rapport, men hur lätt är det att få till det när man inte har bra förutsättningar för att skriva analys och slutsatser. Det som är det viktigaste i hela rapporten. Men, men. Har iallafall sagt att jag ska börja kolla på analysen nu och så tar Andre och korrekturläser och skriver till lite där han kan fylla ut. Sen får vi se om Sara tar slutsatsen sen.. Men kan tänka mig att hon inte heller är så mycket för att skriva den i kväll och är lika irriterad som jag över detta.

Men nog om ilska i detta inlägg. Håller på att tvätta med sen åtta imorse. Får hoppas att det hjälper med (se förra inlägget).

Avslutar med lite härliga bilder från när jag var i kalmar sist. Som jag äntligen fått! Ja, bättre sent än aldrig! :)

Miss u gums!!!


Härlig helg som jag saknar nåt otroligt! Måste nog bli en resa till kalmar snart igen!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Karin

fina ni var:)

2009-10-12 @ 13:46:14
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0